Haha :)

Svar till Malin;
Haha, vad glad jag blir :) Det är ju kul att några tycker att bloggen är rolig och intressant :)


Nu har vi ätit gårdagens mat :P Gjorde pasta sallad med Kyckling, som vi skulle haft med oss till stranden idag, men det blev ingen strand eftersom solen inte är framme :P
Så det blir att plocka lite här hemma så vi blir klara någon gång, haha :)

Vi har fått upp lite lampor och min stora spegel i hallen :) Och igår plockade jag upp alla böcker i bokhyllan :)
Och nu ligger Janne och tar en tupplur :)

Fick en pik av Tilda förut. Jag har på mig ett par byxor som jag fått av Isabelle (jo, det är sant, tar hennes kläder som har blivit för små. Hon är kortare, men rundare än mig.)

Så sa Tilda; Du ser ut som min Mormor i dom där byxorna, för hon har såna!
Jag; Ja, men jag är ju snygg, det är ju inte mormor...
Tilda; nae, du har rätt!

Haha, var lite kul :) kunde inte låta bli xD

Men nu ska jag gå och fortsätta plocka :)

Kommentarer
Postat av: matilda

fin blogg!



hur är det? :)

2011-07-11 @ 16:18:18
URL: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0