Gode gud ge mig styrka!

Ibland vill jag bara slita mitt hår! Enda sen i fredags när Julia och Tilda kom har mitt tålamod varit på minus!
Fram tills Janne åker är det lugnt, eftersom vi avläser varandra så att säga... Han märker när mitt tålamod är nere och då tar han över och tvärt om. Men sen när han åker och jobbar är jag ju ensam med två brudar som verkligen vet hur man kan bråka och jävlas!

Men jag tror jag vet hur detta kommer sig...

1. Vi har precis flyttat och har inte fått i ordning på allt (i såna lägen kan jag bli irriterad)
2. Vi bor på landet, friskare luft som gör mig tröttare i huvudet fortare än vanligt.
3. Tjejerna är ute hela dagarna, de blir trötta och samtidigt extra tjuriga och gnälliga
4. Jag ska när som helst ha mens! Och det förklarar mycket...

 

Så... Jaa. Bara jag behåller  mitt lugn, tänker glada tankar så ska nog den här veckan bli jättebra :)
Mår redan bättre nu när jag fick skriva av mig lite :)

Och idag var vi och badade i en sjö som ligger ca 1 mil från oss :) Vädret lyckades inte övertala mig att bada, men det var en bra familjestrand :)

Men nu ringer Jeanette :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0