Dag 7

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Min favoritfilm
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Min favoritlåt
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Om jag vann 1 miljon

Jag har två bästa vänner. Jennifeer och Jeanette :)
Jennifer har jag känt sedan jag var 8 år och började i hennes klass i klocket. Vi var jätte tajta, men sen när vi började högstadiet så började hon i en annan skola och vi gled i sär. Men sen i höstas så bara ringde hon helt random och då började vi umgås igen :)

Och Jeanette lärde jag känna när jag blev ihop med Janne och hon och jag har haft många roliga samtal och henne kan jag också prata om allt med :)


Nu är Lisa och hennes kille påväg ner till oss från stockholm :) Lisa är Jannes lillasyster och de ska sova här en natt. De har även med sig sin lilla valp, Nico :) En Pinscher :)
Det skaa bli kul :) Och det är konstigt att det ska kräva ett besök för att det ska bli lite ordning här hemma ;)


Kommentarer
Postat av: Camilla

vill du ha fler läsare? gå då in och lämna en kommentar för att vara med och tävla om mina! :)



http://www.kmilla.se/2011/july/dagens.html#comment

2011-07-18 @ 13:16:18
URL: http://kmilla.se
Postat av: Jeanette

Va gullig du är puss

2011-08-08 @ 18:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0