Spenat, ja eller nej?

Alla vet ju att spenat är gott ;)
Och för ca 2 veckor sedan hade tjejerna fått spenat hos dagmamman, och båda tyckte det var gott!
Och eftersom vi hade spenat hemma idag så tänkte jag fixa det till kvällsmat.
Så jag frågade igår igen om de tyckte om spenat, och det gjorde dom!
Och när jag har hällt upp spenat till dom så säger Julia att hon inte tycker om det!
Jag blir lite irriterad och säger att hon sa att hon tyckte om det igår, så nu var det bara att äta...
Och efter några tuggar säger hon att dete visst var gott! :)
Sen efter ett par till tuggor så var det helt plötsligt inte ggott längre... Suck...
Men nu har hon snart ätit upp, så det är bra, så lite senare ska vi äta ite shokladpuffar som "efterrätt" eftersom det inte räknas som kvällsmat enligt mig. Man blir ju inte mätt på bara sånt :P

Men men... Kvällen bjuder på bad för Julia och sedan tidig säng för båda... Det har nämligen varit lite tjurit här på eftermiddagen - ett tydligt täcken på att de är trötta!
Jag själv ska väl också lägga mig skapligt och drömma om min telefon som jag får tillbaka imorn!

Puss på min fina mobil <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0