Första dagen i skolan...

... Efter jullovet är avklarad! Och nu är jag ju inte ute på Herrgården längre, utan inne på Fröbel i stan! Vilket betyder 30 min extra att sova på morgonen <3
Det gick i alla fall bra, jag och Tobias hade ju varit där en gång innan för att kolla och se hur det var, så det var inget nytt ställe precis :P
Och för en gångs skull så stod maten färdig på bordet när jag kom hem :D Brukar ju alltid annars vara Janne som har den lyxen ;) Men idag så var det min tur :)
Änglagård som vi såg igår var väääldigt bra måste jag säga! lev nästan lite kär i Richard Wolf, hans kläder och motorcykel ;)
Men jag får nöja mig med Janne :) Och jag kan nog överleva det ;)
Vet inte riktigt vad som händer nu... Ska bränna ut en skiva åt älskade snart... Sen blir det väl bara att ta det lite lugnt!
Igår kl 21.30 gick jag in till tjejerna för att se om de sov, men Tilda låg i sin säng alldeles klarvaken. Hon kunde minsann inte sova! Så hon fick komma och lägga sig inne hos mig, och efter ca 10 min sov hon som en stock! Lite märkligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0