Becka <3

Idag har jag varit med Becka nästan hela dagen! :)
Och du ska veta att jag alltid finns <3
Och i början av februari ska vi pierca oss! Eller jag i alla fall,får se om Becka har hunnit bli lite chicken ;)
Jag har väldigt ont i magen :( Inget kul... Känns som om jag har fått i mig aspartam :S Fast har inte intagit något med aspartam i idag...
Men men, hoppas en god natt sömn kurerar :)
Ska snart lägga mig i alla fall, är trött...
God natt alla :)
Ps. Slänger in en ful egobild så ni har något att skratta och snacka skit om ;)

Kommentarer
Postat av: Tom

Det var ju en fin egobild på dig ju! :) Piercing - snyggt, även fast du är fin som du är! Vart planerar du att pierca dig? Hittat något smycke du vill ha?

2011-01-20 @ 16:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0