Angående piercingen...

Jag ska pierca mig i högra bröstvvårtan, så det kommer ju inte förstöra mitt vackra utséende! *smickrad och rodnar*
Först kommer det ju vara en vanlig läkestav, men sen så vet jag inte riktigt vad jag ska ha för smycke...Kommer nog köpa och hitta många innan jag hittar min favorit!
Men dessa är väldigt fina tycker jag!


 

 

Men vi får se... Ska ju komma iväg och göra det först också! Haha!

Idag är det ju som ni kanske vet, Torsdag... Hela dagen har jag trott att det är fredag, och blir lika besviken när jag kommer på att det bara är Torsdag... Men men, imorn är det ju Fredag igen! :D

Och idag hade jag möte hos syven och får ett glatt besked! Jag och två till i klassen kommer få matersättning på 38:-/närvarande dag! Plus studiebidraget... Inte mycket, men många bäckar små vet ni :)

Sitter för tillfället och chatar med Isabelle... Dock sitter hon i andra rummet ca 10 meter från köket där jag sitter... Fy vad vi är lata!


Kommentarer
Postat av: Lenita

msn är det bästa =) hellst ska man sitta i samma rum oxå :P

2011-01-22 @ 00:41:14
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0