Alla handlar på lördagar...

... Har de inte tid att handla på vardagarna?
Jaa, vi har varit och handlat nu på dagen... Massa folk :P Men men... skönt att få det gjort...
Jag som trodde jag hade tvättstuga igår kl 17, hade ju inte det, utan jag hade den kl 12 -.- Men som tur så fanns det tid idag med, så nu är tvätten där nere och tvättas :)
Och nya byrån som vi köpte igår är helt underbar <3
Och i morse sov jag till kl 11.30 och fick lite panik när jag kom på att tvättstugan var kl 12 xD Men det gick ju bra ändå :P
Ikväll ska jag och Janne äta fläskfilé och se på film :)
Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer... Så jag går och tittat på när Janne krockar bilar :)
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0