Träna Hund

Jag har blivit jättesugen på att träna King till massa trix! Men har inga idéer...
Han kan sitt, ligg, på sidan, stanna, vacker tass... Det vanliga...
Men nu vill jag att han ska lära sig något roligt och lite unikt :) Men vet inte vad...
Det här inlägget riktar sig väl mest till Lenita eftersom hon har egna hundar och  gillar att träna dom, men ni andra får också gärna komma med förslag :D

Jag och tjejerna var ute med King förut på isen och han fick springa lite lös och det såg väldigt roligt ut! Haha, men måste träna mer på inkallning, han kan det jättebra om det bara är han och jag eller Janne, men när det finns två små barn som är mycket roligare än att komma till mig när jag ropar, så blir det lite svårare...

Sen kom vi fram till att han ska kastreras sen i sommar eller i höst... Han ska bli minst ett år först... Vi ska inte ha några valpar med honom, han kommer säkert bli mycket lugnare och vi funderar på en äldre hundkompis till honom, och då ska vi ha en tik... Så han får se fram emot att förlora sina kulor! ;)

Nu har jag inget mer att tillägga tror jag, kanske skriver mer ikväll :)
Over and out!

King och Rottis i höstas :)

Kommentarer
Postat av: Lenita

BRA val angående kastrering =) och tricks,ja det har du ju fått på FB :P

2011-02-24 @ 00:46:30
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0