Stan med mor och syster

Idag mötte jag Ofelia på stan efter skolan :) Och sen kom mamma med :) Jag köpte två böcker, Jag är Ozzy och sen Guns n' Roses självbiografi :) Sen köpte jag en virknål och tre lila garnnystan :) Sen ville Ofelia åka till Vidablick för hon hade innte varit där, så vi satte oss på spårvagnen ooch åkte dit för att sedan åka tillbaka... Vad det nu är för kul med det? :P Just ja, så köpte jag två nya blommor med eftersom jag hade "dödat" dem vi hade i vardagsrummet :P Jag är ine så bra på det där med att vattna ;)

Och när jag kom hem så åkte jag, Janne och Isabelle till biblioteket och efter det tog jag och Isabelle en långpromenad med King :)

Jaa, det var väl min dag efter skolan :P

Och imorn ska jagoch Isabelle gå på bio och se Trassel i 3D :)


Men men... Nu ska jag försöka sova, klockan ringer halv sju imorn... Och jag har inte diskat, glömde det, var så inne i stickningen :P Hoppas inte Janne blir jätte arg bara ;)
God natt

Kommentarer
Postat av: Lenita

åh vad ska du virka =)) tänk om du bodde här,då kunde vi ha syjunta/hundtränings träffar!!!

2011-03-01 @ 19:21:51
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0