Jag borde sova!

Precis! Har varit helt död hela dagen, men sen när jag kom hem så tog jag en liten tupplur, och då blev nattsömnen förstörd :P
Jag har legat och kollat på RENT :) Mycket bra film!!!
Sen så har jag lyssnat på när Tilda har pratat i sömnen :) Så gulligt!
Undrar om jag gör det...? Janne sover ju så tungt så han vaknar ju inte ens om tjejerna leker hej vilt :P
Janne å andra sidan pratar i sömnen! Dock på finska! Men en gång så pratade han på svnska och då pratade han om bilar :P Så det är kanske det han pratar om på finska med? Vem vet? Inte jag i alla fall :P

Sen så kanske ni har märkt att jag inte kan bestämma mig som normala människor...?
Så imorn ska jag i alla fall pierca mig! Efter skolan :P Så är lite spänd :P
Jag tror inte på när folk säger att det inte gör ont! SÅ jag räknar med att jag kommer dö, så får vi väl hoppas på en glad överraskning :)
Men imorn ska det göras så kommer hem med en stav och är 375 kr fattigare! Får inte glömma att ta med plånboken :P Btw, varför heter det plånbok? Någon som vet? Snillet spekulerar ;)

Nae, nu måste jag försöka sova!!!!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Johannes

Plånbokens etymologi

Från plån och bok. Ursprungligen i betydelsen anteckningsbok med särskilda utsuddbara blad (d.v.s. plån), belagt från 1626. Nuvarande betydelse belagd från 1807.



Om du tycker att det känns fel att säga plånbok, kan du ju alltid använda ordet "Portmonä" (fast en sån är det väl bara pensionärer som använder)

2011-02-08 @ 09:02:55
URL: http://www.jalmborg.blogspot.com
Postat av: Tom

Lycka till med piercingen idag! Du får berätta sen om det gjorde ont! ;)

2011-02-08 @ 09:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0