Det här med sportlov...

Ordet LOV är ju ganska omtyckt, och jag undrar vart mina sovmornar tog vägen?
Men så går det när man  har två små barn hemma som vaknar med tuppen :)
Och mornarna ägnar jag åt King genom att ta en långpromenad, vilbergen runt...

Han börjar bli bättre när det gäller möte med andra hundar... Idag så började han skälla när hunden hade kommit ca 2  meter från honom... De får inte komma för nära ;) haha

Julia och Tilda beställde köttfärssås och spaghetti till idag, och Tilda som älskar grönsaker sa att vi måste gå ner till affären och köpa sallad, gurka och champinjoner ;) Så det blir en tur ner till Ica snart :)

Och solen skiner :) klockan är lite efter 10 och jag känner redan att den här dagen kommer bli en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0