Då var det dax igen...

Tant Röd kom på besök i natt. Vaknade kl 2, gick upp och tog en tablett, satte på varmt badvatten (inte bra att bada på natten pga grannarna, men det skiter jag i i dessa lägen!) la en handdukl som kudde och somnade i det varma sköna vattnet. Vaknade kl 5.30 typ, värken var borta, så gick och la mig i sängen igen... Nu har jag inte sådär jätte mega ont längre! Skönt! Blir att ta det lugnt idag. Ska ta långa promenader med King, för motion minskar värken...
Det var ju skönt att mensen kom nu så är den borta till tjejkvällen nästa helg :)
Btw, så ringde Janne förut, han var ju inte sådär jätte nykter, men han hade kul i alla fall, vi pratade inte så mycket, han skrattade mest xD
Men nu ska jag lägga mig i soffan igen och kolla på tv :)
Ha en bra dag alla!
Pratade om kinesiska nakenhundar nyss med Jeanette, och så här underbart fin var lilla Miss Sing när hon var valp!
Och nu väntar hon egna valpar som är beräknade att komma den 20/3 :) Datumet som jag skulle ha födds (stavas?) men ville inte komma ut så kom ut 5 dagar senare i stället ;) En liten parentes sådär ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0