Alla Hjärtans dag <3

Japp :) Och första året som förlovad med Janne är avklarad :)
Idag har jag och Janne rensat i massa lådor och kartonger :)
Och så hittade vi dessa tavlor som vi satte upp i Julias och Tildas rum :)
Snövit och Nalle Puh
Så himla söta! <3
Japp :) Och älskade Janne fick kameran att funka igen :D
Men är man tillsammans med världens bästa man så är man ju bara det :)
Sen så hade jag skickat in en alla hjärtans dag hälsning till Janne :) Ska se om jag kan hitta den på nätet så får ni se :)
Annars så firade vi kärleksdagen med lite pizza också :) Så det betyder att jag är asgod matlåda till imorn (Y)
Är inte jag världens bästa fästmö? :)

Aja... Nu ska jag gå och dricka lite cola :) Och sen ska jag ringa Janne och sen hade jag tänkt lägga mig :)
Puss och god natt <3

Kommentarer
Postat av: Tom

Det var gulligt gjort! :)

2011-02-14 @ 22:50:55
Postat av: FeliciaHerman<3

Gulligagulligaguliga bilder!:D<3 Min pluttsyster har ju absolut inte likadana... nej nej! eller.. joo, underbara!:D<3<3

2011-02-15 @ 10:49:18
URL: http://muffinskram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0