Tidig morgon

I morse vaknade jag kl 5. Lite segt, då klockan skulle ringa vid 6 :P Men blev klarvaken, så jag gick upp ändå, och har spenderat denna tidiga morgon med att dricka kaffe och göra en lista på vilka jag ska ringa under dagen.
Ska ringa till vigselförrättaren, polisen, nordea och kontoret :)
På Fredag byter jaag ju efternamn och jag måste då skaffa ett nytt pass och ett nytt bankkort, så ska ringa och höra hur det ska gå till. När jag ska göra nytt pass, så får Janne följa med och intyga att jag är jag, då mitt leg inte heller är giltigt från och med fredag :P Men ska inte göra något nytt leg, då jag räknar kallt med att ha körkort i februari och då går ju körkortet som leg också.

I eftermiddag är det jobb igen och jag får gå hem ensam i mörkret :( Men ska ringa till någon och terra lite :P

Jag tror även att Janne har smittat mig med sin äckliga förkylning! Känner mig lite snorig i näsan :( Men när han och Isabelle åkt, ska jag ta mig ett varmt bad :) Så kanske det blir lite bättre, vem vet? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0