Dagen D

Idag var det sagt att jag skulle sluta röka, och det har gått bra. I morse deladejag och JAnne på den sista ciggen och efter det har jag ätit tuggummin. Det är mycket lättare när det inte finns något att röka.
Och nu under eftermiddagen/kvällen ska jag ägna mig åt att städa, byta lakarn i alla sängar och tvätta :)
Även dammsuga och skura golven.
Vissa dagar känner man sig jätte städ-taggad och andra dagar vill eller orkar man inte göra ett dugg :P
Men nu när jag är taggad, ska jag passa på :)
Och imorn är det jobb igen :) Denna vecka blir seg, jobbar imorn och på söndag, torsdag är det p-möte igen. Men näst, nästa vecka börjar alla extrapass som jag blev tillfrågad :) Så då är det fullt upp enda fram till nyår :)
Det gillas!
Men nu har jag inte tid att sitta här mer :P
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0