Vi är små på jorden och i universum...

Nae, nu ska jag inte bli en sån som kan irra bort sig i tanken på universum :P
Men igår när jag inte kunde sova, gick jag ut och tog ett bloss vid tolv-tiden. Och det var alldeles stjärnklart ute!
Jag stod  där och tittade upp på alla tusen-miljoner (som Julia säger när hon ska beskriva många/mycket) stjärnor som finns där uppe. Det var så himla vackert att titta på!
Och så kom jag på det att det är fler stjärnfall i oktober (vet ej om det är sant, men de jag har sett har varit i oktober) så ska passa på att gå ut och titta då :)

Skulle vilja ha en stjärnkikare. Men det blir nog att införskaffa efter att jag och Janne gift oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0