Storbloggare? Nej tack!

Känner att jag aldrig skulle klara av att ha en stor blogg där läsarna kräver typ 10 inlägg om dagen :P
Eftersom jag nu med listan glömmer skriva vissa dagar. Jag har ett liv utanför bloggen och internet över huvudtaget helt enkelt :P
Men idag har det ju blivit 3 inlägg redan och kanske ett till. Men det är bara för att jag skrev i morse när familljen fortfarande sov och nu är alla upptagna med sitt, behöver inte vara så social juust nu :P Tilda vet jag inte vad hon gör. Eller vart hon är. tror hon är i sitt rum. Hon kanske har smygit iväg och tagit en tupplur? :P ska kolla det snnart...
Julia spelar x-box och Janne är i verkstaden och målar Granadan. Han har slipat den och ska göra i ordning den inför lackningen :)
Och jag sitter i köket och håller koll på maten :)
blir lasagne fast med potatis istället :) Mums!

Och idag har jag hunnit med att dammsuga (heter det dammsuga eler damsuga?) och tvättat golven :) Så nu är det fint igen :P
Får fika besök av grannar i eftermiddag/kväll :)

Men nu ska jag hitta Tilda och sen ska vi äta :)
Hej på en stund!

Kommentarer
Postat av: Lenita

jag förstår inte folk som skriver flera inlägg per dag, varje dag!!eller visst dom som lever på bloggen,det är en sak, men vanliga människor som varje dag skriver massa inlägg.. hmm konstigt!!

förresten, du är ju duktig som gjort klart din lista!min går ju suuuper sakta framåt :P haha

2011-08-09 @ 21:03:36
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0