Lilla tösen har blivit stor!

Japp! Idag ärr det Julias första dag i skolan! sexårsgruppen eller vad det heter. Så Janne är med henne idag. De åkte för 10 minuter sedan.
Och igår var det läggdags redan vid kl 19. Men det var svårt för dem att somna. Kan vara för att de varit vakna längre nu under sommaren (iaf hos oss!) och så var väl Julia lite spänd inför idag :)
Själv somnade jag vid 23-tiden men var ganska pigg när klockan ringde vid 06.


Det märks att hösten är påväg. Det är riktigt ruggigt ute nu på morgonen. Och så fort solen har kommit fram lite till ska jag gå ut med King :)

På fredag kommer äntligen Jennifer hit :D Och vi ska ha tjejkväll med lite vin och manikyr ;) Jag berättade att jag och Isabelle har vrit tjejiga och fixat naglarna och då ville hon att jag skulle fixa hennes med :) Det blir kul!

Men nu ska jag gå och klä på mig.
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0