Jag kan när jag vill!

Igår sökte jag två jobb igen. Ett som barn/ungdomsledare och ett som lokalvårdare. Det första verkar ju roligt i alla fall :P
Och idag har jag sökt två jobb som personlig assistent samt skrivit in mig i vikariebanken :) sökte även ett jobb som publik... sak. de som delar ut program och svarar på frågor på teatrar och sånt :)

Och idag sålde vi Opeln och har köpt en Mercedes-Benz :) Håller på och gör en lista över alla bilar vi haft, men har bara kommit till 24 och jag VET att vi har haft minst 5 till! Skit irriterande! (Kom på en till nu :P)
Men nu står det still igen...

Aja... Nu har Janne åkt till jobbet i alla fall och tjejerna tittar på varsin film :)
Väntar på att min älskade Jennifer ska ringa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0