Gud vad jag INTE saknar Norrköping

Idag var vi ju och hämtade Julia och Tilda i Norrköping. Janne hämtade tjejerna och jag och Isabelle var på Nordea. Satt och väntade i 1 timma! Kan ha varit för att alla hade fått tillbaka på skatten och skulle sätta in pengarna. Det var mitt ärende. Och på tal om de så fick jag ju utbetalningen igår (eller vad det heter) och blev så glad, för fick tillbaka mycket mer än jag hade tänkt! :D
Och efter det gick vi och köpte nagellack :) Oraga, Grön, Silverglittrig och top coat :)
Så vi har gjort våra naglar fina nu igen :)
Hade tänkt ta en bild, men kom på att vår kamera är på lagning :P Och det blir inte bra med mobilkameran tyvärr...

Idag har det varit bajsväder! Regnat hela tiden och gör det fortfarande... Kul, not.

Måste också bara berätta en till sak...
Janne hade fått ett mail från Vi i Villa där man kunde tävla om gratis kryssning med Birka för 2 pers. Så han ssvarade på massa frågor och så skulle han skriva en motivering om varför just han skulle vinna och då skrev han;
"Jag har en handikappad sambo som jag håller mycket kär och skulle vilja ta med henne på en uppfriskande kryssning på Sveriges bästa fartyg"

Och när han skickat in det så fick vi ett mail om att vi vunnit, så jag misstänker ju att alla som tävlade vann. Jävligt onödigt att skriva att jag var handikapppad då! Karl jävel! Haha, men lite roligt var det, men han ska få igen! Mohahaha!

Men men. Han har åkt till jobbet nu i alla fall och tjejerna är uppe på deras rum och ser på film och äter godis. Bara jag som sitter ensam här nere :P

 


Har haft denna låten på huvudet hela dagen!

Kommentarer
Postat av: JULIA - Fashion blogg

Jag har just nu en smyckestävling, så om du är sugen på en earcuff eller ett snyggt namnsmycke så tycker jag att du ska anmäla deej!



http://juliaaahh.blogg.se/2011/august/tavling-i-samarbete-med-xenobia-design.html



Lycka till ♥

2011-08-20 @ 10:40:54
URL: http://juliaaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0