Äntligen!

Har köpt en ny golvmopp idag så har tvättat golven nu äntligen. Köpte även ett oxben till King och en låda leversnittar! Så ikväll blir det mer träning :)
på fredag kommer min Jennifer hit! Ska bli så kul :D Och vi ska dricka vin och pyssla med våra naglar och bara ha det allmänt trevligt! Jag och Janne ska även klippa oss innann vi hämtar henne. Känner att det behövs nu :P

Och  imorn ska jagpå anställningsintervju på arbetsförmedlingen. De har skickat ut en sådan lapp till alla som är med i UGA (ungdomsgarantin) och nästa vecka ska jag till Nykil för intervju där, tjänsten är personlig assistent. (har jag sagt det redan eller?) Och ska fråga dem på ams om det. För det på ams är bara 4 veckor, medan det i Nykil är tillsvidare. Och om jag skulle få jobbet på ams och sedan även få det i Nykil, så borde jag väl få hoppa av från ams och gå till Nykil istället? Jag tycker det, men ska fråga i alla fall...

Nu regnar det ute :( Ska utoch plocka äpplen sedan, men villnog vänta tills det slutat regna.
Ska även tvätta ikväll med... Ska kanske starta en maskin redan nu?
Ja, jag gör nog det!

B4N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0