Torsdag

Japp, och imorn är det fredag, igen :)
Imorn ska tjejerna åka hem till sin mamma igen. Det är alltid blandade känslor. På ett sätt är det skönt, man får vila upp sig och allt det där, men på ett annat sätt skulle jag vilja ha dom här hela tiden!

Nu har älskade åkt till jobbet och om ca 20 min ska tjejerna bada. De får vara uppe längre imorn för de får sov morgon imorn :) Och när de badar ska jag ringa min Jennifer :)

Och i helgen ska jag och Janne vara nere på verkstaden. Eller vi får se om jag följer med, det är sånt som märks... Jag skulle behöva vara hemma och städa lite och göra fint för på lördagskvällen blir det mys med god mat, vin och kortspel! Det är mycket roligare att spela kort med Janne när han har druckigt lite, för då vinner jag ;D haha!

Men nu ska jag gå och hälla upp badvatten åt mina töser <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0