Kan fortfarande inte fatta det!

VI SKA FLYTTA! Ska bli så jävla skönt! Och på torsdag ska vi skriva på kontraktet! :D Jag har så många planer för köket :) Det liknade Jennifers kök lite, inte för att ni kanskee vet hur hennes kök ser ut, men jag kan förklara... Det är stort och FYRKANTIGT! Inte långt och smalt som vårat kök är nu... I vårt kök kan ju knapt jag och Janne gå föörbi varandra! Okej, nae, så tjocka är vi inte, men det är jobbigt att ppumpa in i varandra hela tiden och svårmöblerat men köksbordet och så, men inte i huset :) De som bodde där nu fick ju fasiken plats med ett stort bord för 6 personer :O Skulle vi bara kunna drömma om här :P

Men men. Så vill jag ha en flakmoppe med :D

Säg vad ni vill, men det är faktiskt landet vi ska flytta till :)

Btw, idag var vi på badhuset i finspång :) Och där var det saltvatten :O Det var något nytt... Men min piercing mådde bra av det, för den har inte gjort ont/sårat/varat någonting sen vi kom där ifrån! Så jag ska nog börja ha lite salt i vattnet när jag badar i badkaret :)

Har jag något mer att berätta? Nae, så jag säger väl god natt nu, så kanske jag skkriver mer imorn. Snart börjar skolan igen och då ska jag cykla :) Bara latisar åker buss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0