Cykeltur i solen

Nu har jag och Julia varit och cyklat lite :) Hon är jätteduktig!


Vi köpte ju en ny kamera i... Fredags? Jaa, så kanske det var, och det vart bra bilder :)

Tilda har tappat sina två första mjölktänder :D

Idag var vi och kollade på ett till hus, ja, vi kollade på ett igår. Igår var det i mjölby. Själva huset var fint, men två grannar mitt på, ingen tomt och ingenstans att ställa alla våra bilar :P
Så nae... Där vi var idag var i Nykil (började skratta när jag såg en skylt där det stod Gammelkil) *haha* I alla fall, det ligger ca 2 mil utanför linköping mot vimmerby :) Och det var STORT, GULT; FINT; OCH STOR TOMT! :D Jag bara älskade det! Men vi får se om vi får det! Ni får hålla alla tummar och tår! Inflyttningen är den 1/7...
Så bröllopet tar vi i så fall om vi flyttar, i slutet av juli eller i början av augusti :)
Ser fram emot hela sommaren! Vill verkligen flytta här i från! Är trött på lägenhet, är trött på grannar!
Jag kan inte säga annat än att det var hur jäkla fint som helst! :D *extas*

Nu är det bara jag och Julia hemma. Så vi ska väl gå ut med King snart och sen ska jag städa lite och ikväll blir det bärmilkshake :)

Nu kissar jag snart på mig så säger hej då nu!
Hejj då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0