Letar bil

Idag har jag och Janne fått lite egen tid tillsammans innan vi hämtade Isabelle från skolan :) Vad gjorde vi då?
Jo, vi såg på film och åt mat och pratade :) Kände att det behövdes :)
När vi hade hämtat Isabelle gav vi oss ut på jakt efter en ny bil! Hittade vi någon då? Nae... Så det blir att fortsätta leta imorn :)

Vi låg även och kollade påen James Bond film förut och stoppade den vid halv tio, eftersom vi behöver sova och klockan ringer 6.30 imorn... Så vi ska fortsätta se den imorn. Och imorn kväll har jag lovat Isabelle att sova på soffan med henne :)
(Nu ska ni inte tro att hon får sova på soffan, att hon inte har någon säng, för det har hon, men hon tycker väl att det är skönare och roligare att sova på soffan, vad vet jag?)

Vart ett kort inlägg dethär, men som sagt, klockan ringer tidigt imorn så även jag måste försöka sova tidigt ikväll :)

Puss och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0