Herre Guuuud

Nu var det ett tag sen jag skrev... Har haft fullt upp :P
Men ska väl börja med Lördagen:

Hände inte så mycket på dagen... C och L kom och fika vilket slutade med en fest på kvällen, senare kom även Lurken... Men sen vid halv elva tog vi en liten sväng förbi puben här nere och det hade väl varit helt okej om vi inte hade stött på världens jobbigaste människor... Jannes kompis (vet inte vad han heter), det var hans ex-fru med MAMMA som var där nere... Ex-frun hette Jill och mamman hette Mari. När Jill berättade att hon var 25, hade varit gift och hade två söner tappade jag nästan hakan! Jill är en sån här person som har betéendet som en 14 åring och jag bara tänkte, "stackars barn!"
Sen var ju hennes mamma bakom flötet hon med... Jill hade tydligen haft en jobbig barndom och det ända som Jills mamma, Mari kunde säga var typ...
- Min Jill, har varit med om allt! Min Jill, är världens bästa! Min Jill hit och Min JILL dit, hela tiden MIN JILL!!!

Sen var jag väldigt trött, men INTE otrevligt på något sätt, men ändå kom Mari fram och skrek på mig att jag hade något emot henne och att jag hade problem med hennes jävla JILL! Och det slutade med att den där jävla Mari stod på parkeringen utanför centrumet och bara skrek! :O Janne bara skrattade och så gick vi hem...

Herre gud, stackars människa!

På söndagen tog vi det bara lugnt... Åkte och tittade på ett hus i Åtvidaberg :D Så jävla fint! Jag blev kär! Så vi får väl se om det blir dit vi flyttar, eller om det blir något annat... Ska ju ringa på lite fler hus, men håll tummarna! (Y)

Nu har Janne åkt till jobbet. Vi tjejer ska väl ha det lite mysigt ikväll, äta blodpudding och kanske lite chips om vi har :) Sen kommer Gabbi och lånar Kingen igen :P

Men nu ska jag gå och plocka lite :)
Ha en fortsatt tervlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0