En bra dag :)

Idag var det faktiskt roligt i skolan :) Plus att det var fint väder idag med :) Det gör mycket för mitt humör :)
Vi hade lite matte idag och vi fick våra böcker och så, men min fanns inte, så den boken skulle de köpa in :)
Och på eftermiddagen skulle vi ha haft... Nån gubbe, men istället kom en annan gubba, Ruben :) Honom har vi i samhäll tror jag i vanliga fall... iaf, han såg när vi stod utanför och rökte och efter det i klassrummet så hade han världens föreläsning om rökning och KOL... Fy fan vad äcklad jag blev! Båda mina föräldrar har KOL och kraftig astma, så jag är ju dum i huvudet som röker... Men så det lär bli att ta i med hårdhandskarna nu!
Jag lovar från och med nu, mig själv och er att innan nyår ska jag vara helt rökfri!
Lång tid kanske ni tycker, mend et tar tid att sluta... Har försökt så många gånger förut att sluta, och det tar tid!
Och det här bestämde jag mig för lite tidigare idag, EFTER att jag tagit min "sista cigg" men nu när jag börjar känna mig röksugen igen, så känns det inte lika självklart längre att sluta... Men ska nu försöka vänta in i det sista och kanske bara ta en cigg ikväll sen innan jag ska lägga mig eller något :P
Rökfri ska jag bli innan året är slut iaf!

Så... Om vi ska prata om något roligt nu kanske?
Jag gick på stan en sväng efter skolan eftersom Janne börjar sent :) Så jag hoppade in på en drop-in klippning :) Ska ju på anställningsintervju imorn så vill se lite fräsh ut i håret ;) Och så köpte jag tre nya tröjor :) Ser jättevuxen och mogen ut nu ;D
En svart med långa ärmar, tight, och en rosa "kofta" som jag ska ha över den gråa tröjan jag också köpte :) Jag är ju fortfarande kameralös, så kan ju inte ta några bilder :(
Den svarta och rosa tröjan köpte jag på New Yorker och sen gråa tröjan på Vero Moda :D
Känner mig mycket fin!

Det ända som jag inte kan bestämma mig för är vad jag ska ha för mat imorn... Funderar starkt på fiskpinnar och potatismos...? Men har som sagt inte bestämt mig än...

Vi får se :)
Men nu ska ajg försöka plugga lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0