Baby just say Yes <3

Nu är det bestämt på riktigt! Den 24 juni nästa år blir jag Filippa Andersson Hautamäki <3
Janne ville att vi skulle gifta oss nästa vecka, men jag vill ju kunna ha min fina klänning utan att frysa ihjäl, så det får bli nästa sommar :)
Jag längtar som ett as! :D

Och om jag inte har sagt det, så är Janne det bästa som hänt mig! Älskar honom något otroligt!

Tänkte även att jag skulle lägga upp en bild bara för att jag är så kär!

Och i söndags sa han att han var nykär i mig <3 Även jag är nykär <3


Kommentarer
Postat av: Sophia

Vad tycker Jannes X om dig? Att du är "palst mamma" till hennes barn och att du är så ung?



Inte för att man skulle bry sig om vad hon tycker, men är bara nyfiken på hur eran relation är?

2010-09-29 @ 22:17:23
Postat av: Filippa

Jag vet inte riktigt... Hon och jag har inte pratat om det, men hon vet att jag älskar barnen och att de älskar mig, så det är nog huvudsaken för henne :)

2010-09-30 @ 21:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0