Vansingt galen!

Till Sabina;
Då kan du med hålla dig till sanningen... Säga emot får man göra, det gör även jag. Det jag blir irriterad på är folk, du bland annat, ska lägga dig i saker du inte har med att göra :) Jag satt framme i klassrummet och pratade med Ruben, du och Alexander satt längst bak. Bry dig/er om er själva istället för att lägga dig/er i vad jag pratar med andra om!

Tack!

Så... Över till något annat?
Ligger i sängen, oj, jätte intressant :P Nae då, men ska försöka sova rätt skapligt så det inte blir som i natt, då jag somnade vid ter tiden efter att Janne kommit hem... Så imorn ringer klockan vid halv sju typ, så ska jag åka buss faktiskt :O Man blir lätt bortskämd med skjuts varje morgon ;) Men jag har ju faktiskt åkt buss måååånga gånger i mitt liv, så det ska nog inte vara några problem ;)

Ringde veterinären i morse så vi ska dit på onsdag kl 13 med King. Så får vi se hur det är fatt med hans tass :'( Fast han haltar bara när han kommer ihåg det :P

Men men... Nu ska jag ringa min älskling och säga god natt :)
Och god natt till er med, och god natt även till dig Sabina ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0