Rast

Nu har jag rast. har ätit lunch och om 30 min kommer syven och ska snacka om CSN...
Sen ikväll ska vi kolla på när Isabelle spelar fotboll, det är föräldramatch så Janne får röra lite på sig, medan jag sitter med barnen och King i gräset :)

Och på lördag ska vi kolla på hus i Åtvid igen :D Håller verkligen tummarna för oss då för jag vill verkligen flytta till landet!

Igår så kom Becka och barnen över en liten snabbis^^ Det var kul :) Och jag sov senare på soffan med Isabelle men gick in till vår säng kl 2 för att jag hade vaknat med ont i ryggen...
Och nu undrar jag varför jag ens berättar det...? Tror inte att det är någon som bryr sig om vart jag sover, men nu orkar jag inte radera det så det får stå kvar! Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0