Omg...

Till klassen;
Jag skriver precis vad jag vill på min egen blogg! Uppfattat?
Bra, då har vi klarat upp den biten.

Tack, det var allt jag ville säga om den saken.


Och eftersom jag tydligen gnäller så mycket, så tänkte jag gnälla lite till. Varför bryta en fin tradition? (Vet att tradition kanske inte var ett passande ord, men hittade inte det rätta)

Ska vi se... Vad eller vem ska jag gnälla på... hum... Jag kan gnälla på Janne som aldrig sköljer ur badkaret efter att han har duschat. Jag kan gnälla på bästa Becka som nästan aldrig svarar när jag ringer till henne. Jag kan gnälla på mina jävla knän som bara gör ont hela tiden. Mitt huvud som också bara gör ont hela tiden. (Jag kanske har en hjärntumör?)

Aja... Kommer inte på något mer att gnälla om just nu... Jag återkommer om den saken...
Nu sitter jag och njuter av låtar av Cornelis Vreeswijk <3


Kommentarer
Postat av: malin

sv: de kommer, de kommer. när man som minst anar de, jag trodde då aldrig jag skulle vara gift & ha barn vid denna ålder, jag trodde inte ens jag skulle få äkta kärlek & kolla på mig nu ! :D

jag har fått ett bra liv där ja kämpar för få de förflutna & lämna ..

är du intresserad av resten av historian om mig & min man, vårt liv, håll utkik eller bättre upp, lägg till mig på bloglovin :D <3

2010-10-28 @ 21:29:17
URL: http://jagkallashon.blogg.se/
Postat av: Tom

Äh, det är klart man kan gnälla ibland. :)

2010-10-28 @ 23:18:18
Postat av: malin

Hejsan, del 3 om hur jag & min man träffades finns uppe på bloggen nu :) <3

läs & lämna gärna ett spår efter dig :)

2010-10-29 @ 09:40:42
URL: http://jagkallashon.blogg.se/
Postat av: Lenita

hahahaha roligt inlägg =)) förresten, vad fint du gjort =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0