Lurad!

Det bästa med Marieborg (trodde jag) var ju att jag skulle bli klar så fort där, eftersom det inte behövdes så himla mycket för att få ett fullständigt gymnasiebetyg... Och Annika (min "mentor") sa ju att jag mycket troligt skulle kunna bli klar redan till jul DETTA ÅR! för att sedan kunna börja på en KY-utbildning våren 2011. Skitbra tänkte ju jag, eftersom jag hatar skolan...
Men så idag så kom ju syven och pratade lite om CSN och om folkhögskola i övrigt. Och de har ju inte betyg, utan OMDÖMEN... Och så säger tanten att för att få ett omdöme så måste du gå här på skolan i ett år! Men det värsta är att de här tre månaderna fram till jul inte räknas med! Så jag kommer inte få någon credit för 20/9 - 17/12 som jag då har gått i skolan!

Så jag känner mig lite lurad... Men jag ifrågasatte ju Kerstin, som tantet heter, och hon fattade inte vart Annika hade fått det ifrån! Så nästa tisdag ska jag ha ett möte med Kerstin kl 13.30! Så får vi reda ut det här!

Så, nu väntar jag på att mitt kaffe ska bli klart, och sen ska jag börja med maten.

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0