Kan inte bestämma rubrik...

Har nu den sista tvätten i tvättmaskinerna nu. Isabelle har varit snäll och hjäpt till :)
Och jag har fått ett heders uppdrag ;) Jag ensam ska få hämta tjejerna hos dagmamman på fredag :) Men det är ju för att Janne jobbar då :P Men ändå :D Så då ska vi åka lite spårvagn och lite buss :)
Och på lördag så kommer Annika hit och äter brunch med oss :D Ska bli kul^^

Tänkte visa en bild på King från igår  när han låg mellan mig och Janne i sängen :)


Så söt! Älskar dig så mycket!


Men nu kallar plikten nere i tvättstugan!
Hej då!

Kommentarer
Postat av: malin

fin blogg, kolla gärna in min där jag för tillfället skriver om hur jag & min man träffades, de blev en total vändning för första gången jag såg han blev jag livrädd <3 :)

2010-10-28 @ 08:11:02
URL: http://jagkallashon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0