Hemma

imorse försov jag mig... Vaknade vid halv nio av att julia var uppe med tuppen, och då fick jag panik och självklart jävligt ont  i magen! Så då kände jag att jag orkar inte... Så jag låg kvar ett tag i sängen tills Tilda vaknade och då gick vi upp och åt lite frukost.
janne vaknade till lite efter det med, men när han såg att jag var hemma så somnade han igen, han behöver ju sova <3

Igår var ju Becka och barnen här och vi lyssnade lite på några RENT låtar och nu vill jag ha den filmen! Den är ju så bra^^

Men vad som händer idag vet vi inte riktigt... Janne hade tydligen lovat Julia att vi ska äta på McLongas idag, så vi får väl se ;) Man kanske ska sätta pålite kaffe och klä på sig?

Ja, så gör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0