Hemma hos Becka, "17 år och trebarnsmamma"

Japp, det stämmer, min älskade Becka-Snäcka och jag ska  ha lite fredagsmys och se på film och dricka lite vin :)
Just nu är hon nere i affären och köper lite chips :)
Jag och Bebis sitter i hennes vardagsrum och väntar...
Jag höll ju nästan aldrig på att få iväg henne :O Hotade med att hon inte fick höra min dröm och hemlis om hon inte åkte iväg ;) Ja, jag är elak, jag är  född sån ;)
Aja... Vilken/vilka filmer vi ska se har vi inte bestämt än... Jag tog med några, Tjenare Kungen, Analyze this, Fullt hus 1&2 och Blades Of Glory...
Jag känner mig lite sugen på att se Analyze This faktiskt, men vi får se vad plutt säger :)
Vinet som min älskade Janne köpte till oss är Black Tower och smakar jätte gott! Tur att han bara köpte en flaska ;)
Men men... Tog på mig min myströja förut, och tänkte ju inte på att Becka har det jättevarmt hemma hos sig, så nu svettas jag nästan ihjäl :O Janne får ta och fixa våra element hemma! :@ Men nu orkar jag inte skriva mer...
Kanske kan slänga in några rader imorn eller om ni har tur, redan ikväll/natt när jag har kommit hem :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0