Fullt hus igen!

Nu har vi alla tjejerna hemma igen :) Det är skönt^^ Vi hade lite fredagsmys förut så vi hade köpt lite godis och så :) Och nere i affären mötte vi Becka och hennes änglar :) Så vi bestämde att vi skulle träffas och leka någon dag i helgen :)
Tilda ville gå och lägga sig tidigare så hon låg  i sängen redan lite efter åtta och Julia somnade i soffan vid halv nio... De lär nog vara vakna innan klockan ringer imorn, haha :) Och imorn ska vi till badhuset :D Ska bli kul och på söndag ska vi på valpkurs med King :) Det blir intressant :P

Men nu ska väl jag också försöka sova så jag orkar upp imorn när klockan ringer på en lördag! :O
God natt

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Jag är ny på bloggen, och har lite frågor. Går du på gymnasiet? Hur gamla är flickorna? Och stämmer det att du och Janne förlovade er mindre än en månad efter ni träffats? Hur träffades ni?

Jätteintressant blogg! /Lisa

2010-10-02 @ 14:41:51
Postat av: Filippa

Svar;

Jag går på Marieborgs folkhögskola och pluggar upp de 250 poäng som fattas från gymnasiet :) Flickorna är 10, 5 och 4 år :)

Japp, vi blev ihop den 18/1 och förlovade oss den 14/2 ;) Vi träffades genom mitt ex, som råkar vara Jannes lillebror ;) Så vi har känt varann i flera år :)

2010-10-02 @ 16:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0