Baby I'm a fool who thinks it's cool to fall in love <3

Jag blir ofta kär, mest hela tiden :P Dock i Janne varje gång :)  Ni vet när man får ett litet infall av kärleksrus?
Sånt fick jag igår... Jag skulle kunnat äta upp honom <3
Och såhär kär som jag är i Janne har jag nog aldrig varit kär i någon tror jag inte :P
Och för 8 dagar sen hade vi vart ihop i 9 månader :D
Ja, jag är fortfarande sådär omogen så jag räknar månader :P Janne blir irriterad och säger åt mig att räkna  år istället :P Men efter första året kan jag tänka mig att börja räkna år :P
Men vi är ju inte där än ;)

Men men... Ni kommer ihåg när jag skulle göra slut med min mamma, jag gjorde det dagen efter att jag hade skrivit det här, och vi har inte pratat sen dess...
Lite blandade känslor där, vet inte om det är skönt eller tråkigt...

Men som Janne sa, att det är bara hon som förlorar på det!

Kommentarer
Postat av: Becca

Jag är så glad för din skull fippa :D Hoppas du alltid kommer ha det underbart :)

2010-10-26 @ 15:20:20
URL: http://thuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0