Yey!

Den 11/12 kommer förhoppningsvis Lenita och hennes kille Anders ner på besök :D Och de ska ha med sig deras ena vovve :D
Ser verkligen fram emot det!
Lenita, skulle kort och gott kunna säga att det är min halvsyster, fast då skulle jag ljuga lite... Det är syrrans halvsyster... Hon är alltså min f.d. låtsaspappas äldsta dotter...
Vart det krångligt? Ja, men då säger vi halvsyster då :D
Nu kommer jag leva på det här väldigt länge :D Så vi får hoppas attd et inte kommer något ivägen, typ ett eller fem brutna ben ;)
Men nu tycker jag att Gabbi och bebis ska komma hem snart! Längtar ihjäl mig efter dom!

Kommentarer
Postat av: Lenita

thihih

Postat av: Lenita

du måste ju skriva att det är du som gjort bloggen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0