Snö!

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det hela med att det faktiskt snöar utanför mitt fönster...
På ett sätt är det rätt mysigt :) <3 Får lite julkänsla! Men ändå känns det rätt onödigt, eftersom jag inte tror att det kommer ligga kvar... Och i helgen hade vi i Norrköping (vet inte hur det har sett ut i resten av landet) rätt fint väder! Det var kallt, men solen lös :) Och det gillas skarpt!

I alla fall, när jag vaknade i morse och skulle gå och sätta på lite kaffe och tittar ut och ser snön, fick jag en underbar känsla i hela kroppen!
Fick lite flashbacks från när jag och Janne blev ihop, det var ju massa snö ute då :) Och det är ju NÄSTAN ett år sen... Vi firar ett år den 18/1-11 så vi är ju inte riktigt där än :P Men snart^^

Såhär såg det i alla fall ut utanför mitt köksfönster i morse;

Och måste bara skriva en rad från en Kent-låt, Ismael...
Jag föddes i en snöstorm, jag antar det var kallt, det finns inga vittnen från den dagen

Ikväll kommer Gabbi med King :) Hon fick låna honom igår till idag :)
Och nu ska jag uppdatera datorn lite ;)

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0