Norrköping-Jönköping-Linköping-Norrköping

Igår skulle Josefine ha föjlt med Janne till Jönköping, men hon bangade ur när han sa att de skulle cykla ner till åkeriet xD Så då passade jag på att vara lite tuff och sa att jag kan följa med och cykla :) Så Josefine var barn och hundvakt och jag ångrade mig redan efter två tramptag på cykeln -.-
Men jag följde med ändå! Och såhär i efterhand så känns det rätt skönt :) Jag dog ju inte precis :P
Och ikväll ska Tilda få följa med så jag och Julia blir ensamma här hemma med King :) Undrar vad vi ska hitta på?
Kanske ska baka? Vi får se vad hon vill göra :)
Men nu ska jag gå och sätta på lite kaffe :)

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0