Gotland

Den 26/11-28/11 ska hela familjen åka till Gotland och hälsa på Annika :D Det ska bli jättekul eftersom jag aldrig varit på Gotland, och så ska det bli kul att få träffa resten av släkten som jag inte hunnit träffa än :)
Imorn ska vi i alla fall fira Tilda som fyller 4 år på fredag, men tar det imorn eftersom de ska hem till Madde då...
Så vi får lite besök imorn av Leif, Josefine och Gabbi :)
Just nu lyssnar jag på lite Fantomen på operan-musik :) Och försöker kurera min huvudvärk med lite kaffe. Vet inte om det går så bra? Känner inget som tyder på bättring... Men men... En cigg kanske? Gör nog inte värken bättre, men det är ju så gott!
Isabelle tycker inte om när jag försöker sjung opera! :O Hon skäms säger hon... Dumma unge, hon vet inte vad hon pratar om ;)

Kommentarer
Postat av: mirjana

fin blogg!

2010-11-18 @ 01:16:06
URL: http://zajkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0