Tjejkväll efter mååånga år...

På bussen påväg hem så ringde det ett konstigt nummer till mig, och det visade sig vara Sesse :) (Jennifer) En gammal kompis från lågstadiet :) En gång för länge, länge sen så hade jag, Sesse, Becka och Emilia tjejkväll. Det var nämligen vi fyra som höll ihop i vått och torrt (stavas?) Så hon ville bara fråga om vi skulle ha en tjejkväll igen efter nyår :) Och det lät ju kul :) Så vi får se :)
Här är lite bilder från förra, för länge, länge sen!
Jag och Sesse
Jag och Emilia


Becka, Jag och Sesse


Sesse och Emilia


Ser fram emot det!

Kommentarer
Postat av: Lenita

ååh vad ROLIGT med tjejkväll!!!

2010-12-13 @ 17:48:58
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/
Postat av: Emilia

Shit vad kort hår jag hade!

2010-12-16 @ 15:13:20
URL: http://meroline.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Shit har du kvar dom bilderna haha :) Kan du lägga ut dom på facebook? :D

2010-12-17 @ 22:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0