Snö på bloggen

http://www.designadinblogg.se/lagg-in-sno-pa-din-blogg-variant-2/
På den här sidan står det hur man kan få in så det snöar fint på bloggen :)
Nu har Janne åkt iväg till jobbet. De skulle äta lite julbord och kanske basta eller något sånt, så nu ska jag bara ta det lite lugnt och försöka få ihop en jul-header? Vi får se hur det går... Sen ska jag städa lite, får passa på när inte Janne är hemma :P Ärligt talat så vägrar jag städa när han är hemma! När han inte är hemma så städar jag alltid i min egen takt, och det blir ju fint och så, och det tycker han med när han kommer hem, men om han är hemma, så ska allt gå på sekunden! Och så försöker han nästan ta över mitt städande! Så jag ska passa på nu när jag är ensam :)
Och efter jag har städat så ska jag se någon bra film och dricka lite vin :) Och tack vare värmedynan jag fick av Janne igår har jag inte haft något ont idag :D Sov med den hela natten :)
Men men, ni kanske får se en ny header lite senare :)
Puss hej

Kommentarer
Postat av: Lenita

jag har inte ens försökt att lägga in snö =( kan jag inte fatta hur man görr en design hur ska jag då fatta hur man gör snö :O snääälla kan inte du blinkar o tindrar snääääälla =))

Förresten!!Låt han ta över städandet då och sätt dej ner o ge mig snö =)) thihih kram

2010-12-04 @ 22:01:20
URL: http://www.prinsessanbananhammock.blogg,se
Postat av: Filippa

Självklart kan jag hjälpa dig :)

2010-12-04 @ 23:46:48
URL: http://carpevitae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0