Glad!

Samma person som hjälpte mig att tyda "mormor-drömmen" har idag åter igen gjort mig väldigt glad!
Jag brukar ju berätta om min familj och barnen och så, och även fast jag berättar om de olika hyssen som de gör, som ibland kan få en att vilja slita av sig håret, så säger han att han ser en glimt av lycka i ögonen när jag berättar det, och det är sant, såhär efteråt kan det vara lite kul :) Ibland!
Och så frågade han, som många av er också har frågat, om deras mammor, vad de tycker och så...
Jag har ju inte pratat med dem om det, men det största och det viktigaste förtroendet de kan ge mig, är ju att de inte är eller behöver vara oroliga över att jag ensam tar hand om tjejerna på kvällarna.
För tänk er själva, inte lämnar man väl bort sitt/sina barn till en person som man som förälder inte litar på?
Madde, Julias och Tildas mamma, har ju sett mig med barnen många gånger, och jag och Joni var ju även barnvakt åt dem en gång när hon och Janne var ute en kväll, och det gick ju gallant!
Irene har ju inte sett mig så med Isabelle, men Isabelle är ju så pass gammal så hon kan ju på annat sätt säga till om hon tycker jag gör eller säger något fel, fattar ni?
Och jag hade inte sett på det här såhär förut, så jag blev väldigt stolt och glad!
Hoppas alla förstår hur mycket jag älskar dem!

Kommentarer
Postat av: sophia

Jag tycker Isabelle och Julia verkar mer lika än Tindra.

2010-12-13 @ 20:47:54
Postat av: Filippa

Svar till Sophia;

Till utséendet är de två mest lika ja, Tilda är ju kopia av sin mamma :)

Men till sättet är Tilda och Isabelle lika, och även lika Janne ;)

2010-12-14 @ 10:20:25
URL: http://carpevitae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0