Citatet är taget från facebook...

Jag glömde kanske skriva det igår, men det där med att fjortisar förstör den riktiga meningen med förlovning, tog jag lite fint från gruppen på facebook, därav ""-tecken :)
Tänkte att jag bara skulle säga det, plus att jag GILLAR, med stora bokstäver den gruppen!
Aja... Nu är det fredag och jag har precis kommit hem från skolan :) Vi vart bjudna på mat vid en thai resturang vid butängen eller vad det heter :) MEN, ska aldrig mer äta där, va inget gott, men tanken var ju god :)
Och nu har jag en bebis här som vill ha mat så han ska få lite mat och sen ska vi gå ut och sen ska jag bada!
Men innan det så finns det plats för lite skryt!
Jag hörde nyss att King tuggade på något och när han såg att jag såg honom höll han på att smita med saken i munnen, men då sa jag bara åt han att komma till mig och då kom han och tittade jätteoskyldigt på mig och spottade ut det :D Åh, jag blir så stolt ibland! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0