VM i boule

Johannes skrev att  jag skulle skriva om saker som stör mig... jaha, vad är det som stör mig då?
Jo, det räckte med att gå ut på balkongen så kom jag åp det!
Alla jävlar som spelar BOULE hela jävla tiden!
För några veckor sedan var det fan VM ute på fotbollsplanen eller nått! Hela grannskapet var fan där!
Och då komemr nästa fråga... Vad är det som är så jävla kul med boule?!
Jag fattar inte?!

Och nu är det tre killar ute som kastar de där bollarna på planen...

Låter dumt, men DET är något som stör mig!

På tal om filmjölk... Satt och kollade på lite bilder och kom in på mappen där bilderna från praktiken ligger, och jag saknar fan att sova i lastbilen, vakna, sitta still hela dagen och bara åka för att sedan stanna vid nån parkering någonstans i sverige/norge/finland och sova...
Sen avr det mycket bättre att åka på kryssningen med lastbilen, för man slapp stå och vänta hur länge som helst på att få gå ombord! Det var bara att sitta och vänta i bilen och när det var vår tur åkte vi in på bildäck och sen var det bara att gå upp till mässen och äta chaufförsmat :)

På tal om filmjölk igen då...
Min hund tror fan att han är en ko O.o Käkar gräs och grejjer :O Visst, de gör ju det för att rensa magen har jag hört, men tycker att det är lite extremt :P

Ikväll ska jag ta ett bad och bara njuta och sen blir det att se en film... tror att det får bli The Boondock Saints :) Den är så bra :D
Har egentligen en jättedisk som måste diskas, men tror nog att jag tar den imorn :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Lenita

VAD du svär!!!!!ja jo ja FATTAR,du stör dej på boule utan alla fan hit o dit :P Hundar äter gräs för att rensa magen,men jag tror även de tycker det är gott,för alla mina äter så fort de kommer åt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0