Tre brudar har shoppat!

Idag vart jag så uttråkad så det finns inte, så jag tog med mig tjejerna så åkte vi ner på stan :) Vi tog bussen och det tyckte de var jätteroligt! Barn är ganska lättroade ;)
Så på stan köpte vi ett gult skärp åt Julia, ögonlappar åt dem båda, nya skor till mig (lila-svart-rutiga), ny bh+trosa (lila) *hoppas på nått ikväll;)* och sen ett rött linne med vita prickar till mig :) sen köpte jag även en ny tröja åt Janne då jag råkade förstöra den andra han fick av mig, råkade få med den i torktumlaren så den krympte xD Så han fick en ny som jag har lovat att inte göra för liten ;)
Och självklart gick vi in i en leksaksaffär och tjejerna kom till himlen ;)
- Åh titta här! Den låter! Åh, snälla kan vi inte köpa den snälla?

De är så söta, men jag sa att snart fyller ju Tilda 4 och efter det är det inte långt till julafton så om de är snälla kommer de få många paket :)
Då lovade båda två dyrt och heligt att de skulle vara snälla :) Haha, älskar mina tjejer <3

Sen när vi kom hem tog det inte lång tid innan Janne kom hem och då lagade jag mat, makaroner och köttfärssås, och den blev god :) Skönt att resten av familjen uppskattar min mat oxå, för det är ju inte sådär jättekul att laga den :P

Nu har tjejerna fått lite godis så de är lugna för tillfället :)
Jag och Janne ska se Ghost rider ikväll kl 21 :) Älskar den filmen och Nicholas cage ;D <3

Måste säga att det suger lite att inte ha varken digitalkamera eller mobil med kamera för tillfället, men det ska det snart bli ändring på!

Vad har ni gjort idag då? :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0