Sverigedemokraterna

Jag är väl medveten om att detta kan bli ett hatat inlägg, men fuck you! Jag skriver och tycker vad jag vill!

Har nu suttit och läst igenom Sverigedemokraternas viktigaste frågor, så som En ansvarsfull invandringspolitik, Krafttag mot brottsligheten och En trygg och värdig ålderdom...

Och jag måste säga att jag tycker väldigt bra! Och det är egentligen inte ett dugg rasistiskt/nazistiskt som alla påstår...
Tänk såhär...
Vi bor i landet SVERIGE, och vi har faktiskt också en religion och kultur och regler och allt det där.
Och det är bra att vi kan ta in människor från andra krigsdrabbade länder, det säger jag inget om, MEN INTE HUR MÅNGA SOM HELST! HELLER INTE HUR SOM HELST!
Sen tycker jag det är jävligt fittigt rent ut sagt att ta in människor och låta dem vara här i sverige i några år, och sen bara säga att, Nae, tyvärr, du får inte vara här längre! Hej då, ha en trevlig resa hem och hoppas kriget är slut eller att de har kommit längre i den medicinska utvecklingen (började tänka på den där flickan som var sjuk och inte kunde få hjälp i sitt hemland så hon kom hit, men efter några år skickade Sverige hem henne)...

Och när Sverige tar in så många invandrare, självklart blir det ekonomiska problem, och en kulturkrock som heter duga! Det är ju bara så  det är! Och varför ska just Sverige ta till sig så många utlänningar? Finland och Danmark tar inte in så många som vi gör, och jag tror att de klarar sig bättre än vad Sverige gör...

Jag personligen är inte rasist, jag har många bra vänner som inte är svenska, så inte för den delen, men jag är jävligt allergisk mot invandrarna som kommer hit och tror att de kan styra och ställa hur dom vill här. De som inte låter min lillasysters klass sjunga de traditionella julsångerna på Lucia, för att de inte har samma Gud som vi sjunger om och kan bli stötta om dom sjunger Gud och inte Allah! Såna invandrare är jag allergisk mot!

Sen finns det invandrare som frågar varför vi svenskar inte hissar vår flagga, och är stolta för att vara svenskar, och även dom tycker det är förjävligt när man svarar att man blir kallad rasist så fort man hissar den gula och blåa flaggan.

Det finns dumma jävla kanacker, som borde bli utkasstade fortare än jag tar på mig skorna, men det finns även dumma jävla svenskar som också borde sättas på en öde ö utan mat och vatten!

Nu tror jag att jag har fått ur mig allt, och med detta inlägg har jag bestämt vart min röst går i höst!


Kommentarer
Postat av: Johannes

RASIST!!! xD



Skämt åsido. Jag stöter på det synsättet hela tiden. Kanske inte hos de äldre, men bland ungdomar. Och det är det som med största sannolikhet kommer ta SD till riksdagen i höst... SD är inte ett gäng skinnskallar längre med lika mycket IQ som hår på huvudet.



Sen att vänstermedia och kultureliten har stigmatiserat alla som förespråkar en mer restriktiv invällarpolitik, genom att kalla dem för rasister och börja jämföra dem med tyskt 40-tal är ett jävla fult knep, som tyvärr funkar. Ingen vill bli klassad som rasist, för då har man ingen talan längre. Man är placerad till de "omyndigförklarade" inom politiken då.



Och sen så säger de att vi har yttrandefrihet i det här landet! pfffh -Jodå, så länge du yttrar "rätt" åsikter!

2010-08-26 @ 15:37:23
URL: http://www.jalmborg.blogspot.com
Postat av: Filippa

Tack Johannes! Precis det jag ville höra :D SD är ju inte rasister bara för att de anser att vi inte kan ta in hur många utlänningar som helst! För varför ska Sverige vara Bror-Duktig när inte ens våra grannländer är det? De förstår ju att landet inte klarar det...

2010-08-26 @ 19:58:26
Postat av: Céline

Kan faktiskt inte säga annat än att jag håller med, och jag känner mig inte som någon rasist för det. De får gärna komma hit om de sköter sig och anpassar sig, men jag vill inte att de går runt i sina spökliknande skynken och bara försöker göra Sverige så likt sitt hemland som möjligt. Man får ta seden dit man kommer helt enkelt, då funkar det nog fint :)

2010-08-26 @ 21:41:38
URL: http://celinsaan.blogg.se/
Postat av: Filippa

Tack Céline! :D Trodde jag skulle få massa dryga kommentarer xD Men det känns skönt att jag inte är ensam om att tycka såhär :)

2010-08-27 @ 08:56:05
Postat av: angelicaa

helt rätt! håller med!

2010-08-30 @ 10:15:30
URL: http://angelicaaahlstrom.blogg.se/
Postat av: veronica

Håller helt med dig! Bra skrivet.

2010-09-06 @ 22:53:05
URL: http://innanformurarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0