Släkten är värst, familjen är värre!

Ännu en sak som jag stör mig något enormt på är att syrran ska komma och försöka ge mig dåligt samvete för att jag inte skriver om henne här på bloggen...
"Varför står inte jag med i din familjeblogg?"

Kan det vara för att den handlar om min familj som jag har nu???

Varför ska alla (mamma och syrran) försöka ge mig dåligt samvete för det val jaggjorde när jag blev ihop med Janne och flyttade till honom?! Får jag ha ett eget liv och bestämma över mig själv och välja själv åt vilket håll jag ska gå?!

Jag gör det jag anser är rätt och om det inte passar er så kan ni dra åt helvete!
(sorry Lenita ^^)

Så det så!

Kommentarer
Postat av: Lenita

Men du, det ena behöver ju inte utesluta det andra =) bara för att du har en EGEN familj som är DIN så kan ju fortf din syster (och mamma?) vara din familj med? Hon kanske bara känner sig utanför? Jag och Anders är ju våran egna familj. Men min syster med barn är oxå min familj, min mamma är det INTE,En gång i tiden räknade jag moster,mormor med familjer som min familj (de har visat nu att jag hade fel).

Så nu kan du skriva ett inlägg om hur jobbigt du tycker det är med brutalt ärliga människor som alltid säger exakt vad de tycker rätt upp i ansiktet på en =)) o du får gärna ha mig som exempel =)) kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0